Школа юного маркетолога (school of a young marketer) – це проект, для тих, кому цікаве знайомство з психологією бізнесу, розвиток креативного мислення і лідерського потенціалу.

Програма школи була створена з метою соціальної адаптації учнів 10-11 класів до існуючого ринку праці і створення юної спільноти професіоналів за трьома напрямками сучасного бізнесу: маркетинг, логістика та реклама.

Школа покликана дати можливість познайомитися з основами професії фахівця в галузі маркетингу, логістики та реклами; розвинути комунікативну, конфліктологічну і організаційну культуру слухача; підвищити рівень особистісного розвитку і лідерські якості кожного слухача. Навчання проводиться в лекційній та ігровій формі.

Проект має високе освітнє і виховне значення, оскільки, крім передачі практичних навичок і знань для учнів у сучасній і цікавій сфері нашого життя, він об’єднує зусилля великої кількості людей – студентського активу, професорсько-викладацького складу, учнів загальноосвітніх навчальних закладів та всіх бажаючих.

У  проекті брали участь  учні 11 класів загальноосвітніх закладів м. Умані: Уманська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 імені О.С.Пушкіна, Уманська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 8, Уманський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №7 – колегіум».

В рамках проекту з вересня 2017 року по травень  2018 року учасникам школи юного маркетолога був запропонований портфель тренінгів:

  • «Твій шлях до успіху»;
  • «Пізнай силу бренду»;
  • Тренінг «Управління конфліктами»;
  • Майстер-клас «Володар часу (Тайм-менеджмент)»;
  • Тренінг «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тебе»;
  • Практикум з бенчмаркінга: «Від хорошого до найкращого».

Учасники Школи юного маркетолога мали змогу взяти участь у 6 спеціалізованих тренінгах, ділових іграх, семінарах, освоїли основи сучасних професій, а також ознайомились із особливостями навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.